Werbung: Simpsons Fanartikel
 

2124
post-template-default,single,single-post,postid-2124,single-format-standard,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.3,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-5.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_slide_with_content
Title Image

Springfield: Designer erstellen „Mystery Wein“ im Simpsons Style

Springfield: Designer erstellen „Mystery Wein“ im Simpsons Style

Die Simpsons sind ein Phanömen und sind seit über 20 Jahren auf der ganzen Welt bekannt, nahezu jede Art von Merchandise gibt es ob das eine Tasse, Kleidung oder DVD sinds. Zwei Designer haben sich aber nun die Aufgabe gemacht hier ein weiteres Produkt hinzufügen, so gibt es jetzt Homer und Marge als Wein im Handel.

WINE, OR EVEN NOT

Designer erstellen „Mystery Wein“ im Simpsons Style

For most consumers, packaging is a very important element not only in the decision-buying process, but also the consuming experience. Proper labeling, displaying of ingredients and typical marketing techniques are used as a mechanism to obtain trust; doing things differently, in a sophisticated and smart manner can be the make or break between whether a buyer re-purchases the brand or product again. So what if designers and marketers thought of product branding, labeling and packaging contrarily? Spontaneously?

Quelle:
http://www.highsnobiety.com/2014/07/23/designers-create-simpsons-themed-mystery-wine/